Gumbölen Ratsastuskeskus

Seuramme kotitalli on Pohjois-Espoossa Gumbölen kartanon mailla sijaitseva Gumbölen Ratsastuskeskus.

Seura on tallista irrallinen toimija ja talliin liittyvissä asiossa, kuten vapaat tallipaikat, tulee olla yhteydessä suoraan tallipäällikköön.

Tallin sijainti

Osoite: Engelin Puistotie, 02810, Espoo

Kehä III:lta ulos Espoon Keskus/Gumböle viittojen mukaan. Gumbölen suuntaan. Engelin Puistotie vasemmalla. Talli näkyy Engelin Puistotien päästä.

Ajo-ohje kentälle ja maneesille

Aja Engelin Puistotietä sen päätyyn asti tallin pihaan. Kilpailuissa tässä kohtaa autoja vastassa on liikenteenohjaaja.

Käänny tallin pihassa vasemmalle. Kartassa sinisellä merkitty ajoreitti on viitoitettu tallin kulmalta eteenpäin Maneesi-kylteillä.

Paikoitus tapahtuu kentän viereen kuvassa P-merkillä merkittyyn kohtaan traileriparkissa. Kilpailuissa autoja vastassa kentän laidalla on toinen liikenteenohjaaja, joka osoittaa paikoitukset.

Valmennuksiin saapuessa hevoset voi purkaa trailerista ja laittaa kuntoon traileriparkissa. Maneesille voi kulkea kumpaakin kentän laitaa pitkin. Maneesiin kuljetaan kentältä katsottuna vasemmanpuolimmaisesta ovesta. Vihellä ja huhuile ovella ennen oven avaamista.